အယူအဆ ႏွစ္မ်ိဳး
************
ဘဝသည္
ဥေစ ၦဒ ျပတ္ သည္ ဟုလည္းေကာင္း
တႆ တ ဆက္သည္ ဟု လည္းေကာင္း
အယူ အဆ ႏွစ္မ်ိဳး သည္ ေလာကတြင္ရွိသည္။
ႏွစိမ်ိ ဳ းစလံုး မမွန္။
ဆက္ျခင္း လည္း မဟုတ္ ျပတ္ျခင္းလည္းမဟုတ္ ဟု ယူဆမွ မွန္သည္။
နာမ္ သို႕ မဟုတ္ စိတ္ ဝိဥာဉ္ သည္ တဖက္ ဘဝသို႕ ကူးေျပာင္းသြားျခင္း မဟုတ္။
ကံမၼသတၳိ အစြမ္းသာ ထပ္ဟပ္ျခင္းျဖစ္သည္။
ရုပ္ေဟာင္း နာမ္ေဟာင္း မဟုတ္ပါေပ။
ဖေယာင္းတိုင္ေဟာင္းမွ မီးသည္ တိုင္အသစ္သို႕ကူးျခင္ျဖင့္ထင္ရွားသိိနိုင္သည္။
မီးကူးသည့္ အခါ ပထမ မီးကား ဒုတိယဖယာင္းတိုင္ထံကူးသြားသည္ မဟုတ္ေခ်။
အျခားမွ လာသည့္မီးလည္းမဟုတ္။ မီးေဟာင္းကူးလာသည္လည္းမဟုတ္ပါေခ်။
မီးေဟာင္းႏွင့္ လည္းမကင္း။
မီးေဟာင္းအေထာက္အပံ ျဖင့္ ဒုတိယ ဖေယာင္းတိုင္ထံ ျဖစ္တည္ခြင့္ ရေသာ မီးအသစ္ ျဖစ္ေလသည္။
****
****
25/9/2016
4:50 AM
Popular Posts
-
wai lin aung: wai lin aung: လြန္ : wai lin aung: လြန္ : လြန္ **** #အားနာ လြန္သြား တဖက္သား အခြင့္ေရးသမား ျဖစ္သြားတယ္။ #ကိုယ္လဲ ရွဳံ းကာ ...
-
ျပည္သူ ကိုယ္တိုင္ေျပာင္းမွ ေရြ႕ ************** ဘယ္သူ သမၼတ ျဖစ္မည္ကို ေစာင့္ၾကည့္ ေနမိသည္ ကိုလည္း ဝန္ခံပါ၏။ မည္သူတက္သည္ ျဖစ္ေစ ထူးထူးျ...
-
တန္းမတူ ***** ညိဳ ေသြးသည္ အလြန္လိမၼာပါသည္။ အိမ္ကိုေရာက္လာသည္က လဲ အဆန္း။ ညိဳေသြးေရာက္လာပံုကို ေျပာျပပါဦးမည္။ ညိဳေသြးသည္ တေကာင္ၾကြက္ ျဖစ္...
-
ခြင့္လႊတ္ ****** သတိယြင္း ျငား ေရးမိမွား က အကြ်န္႕ ေတာင္းပန္ ဦးထိပ္ပန္ အဟံ ဝႏၲာမိ ပါ ဆရာ။ ကိုနိုင္း 9/7/2017 8:10 pm
-
သည္ခ်ိန္မွာ ****** ေလေျပ ေဆာ္ေသြး ေအးရင္ ကတံု သဉၥာ ဘံုဝယ္ ေထြးျခံဳ ရေအာင္။ ကိုနိုင္း 10:08AM Jan 17,2017 The fresh soft breeze is s...
-
ဝမ္းတလံုးေကာင္း ************ ဝမ္းခ်ဳပ္လွ်င္ ဘယ္လို လုပ္သင့္ပါသနည္း။ ဝမ္းခ်ဳပ္သည္ အေၾကာင္းကို တေနရာတြင္ေမးျမန္းထားသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ...
-
o အကၡရာ အဖြင့္ ဋီကာ ***************** ဝ သည္ ဝိုင္းသည္။ ကရြတ္ ေပၚ တြင္ ကင္းေလ်ာက္ ပါက ဝ သ႑ာန္ ျဖစ္သည္။ တဖန္ျပန္ေတြ႕ ျပန္ၾကံဳေတြ႕ ျခင္း၏ သေ...
-
လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ ********-****** လူဟူသည္ လူသားတို႕သည္တဦးႏွင့္တဦး အေပၚတြင္ လႊြမ္းမိုးႏိုင္ခြင့္၊ခ်ဳ႔ပ္ကိုင္ အုပ္စီးနိုင္ခြင့္...
-
wai lin aung: လူ နတ္ ဘီလူး : လူ နတ္ ဘီလူး ************** ငယ္စဥ္အခါက မိခင္ ဖခင္ ေမၤြးဖြားရာ ေတာရြာေလးမ်ားသုိ႕ မၾကာမၾကာ ေရာက္တတ္သည္။ယခုလိုရ...
-
မိေအးဗ်ဴ ဟာ ********* "ေသနဂၤဗ်ဴ ဟာ စစ္၏ အဂၤါ စစ္ခ်ီ စစ္တက္ စစ္ထိုးစစ္ခံံ - - - - ကိုယ္ခံ လက္ဖြဲ႕ တကဲ့ ေယာက်ၤား။" သီ...
No comments:
Post a Comment